انصاف

.سلام، در این وبلاگ، درباره هر موضوعی به اندازه دانشم، با زبان ادب و انصاف خواهم نوشت

انصاف

.سلام، در این وبلاگ، درباره هر موضوعی به اندازه دانشم، با زبان ادب و انصاف خواهم نوشت

انصاف
تبلیغات پذيرفته مي شود
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۵ اسفند ۹۳، ۲۰:۴۴ - النا شفاهی
    الیه
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۶ ب.ظ

تشکر از هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان رشت

بسم الله الرحمن الرحیم

 باتوجه به مطلب قبلیم با عنوان "تخلفات عدیده در انتخابات شورای شهر رشت" لازم دیدم خبر عدم صلاحیت انتخابات شورای شهر رشت را که از سوی هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر رشت اعلام شد را در همین وبلاگ منتشر و از زحمات این شورا قدردانی ویژه ی خود را اعلام دارم:

به گزارش گیلان آنلاین به نقل از فارس، سید کاظم میرحسینی اشکوری با اشاره به پایان بررسی دوباره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در هیئت نظارت این شهرستان، اظهار کرد: هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رشت سلامت انتخابات شورای شهر رشت را تأیید نکرد.

وی با بیان اینکه بررسی دوباره انتخابات شورای شهر رشت در هیئت نظارت لحظاتی پیش پایان یافت، افزود: پس از بررسی متوجه شدیم انتخابات شورای شهر رشت دارای مشکلاتی است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رشت ادامه داد: دلایل رد صلاحیت انتخابات شورای شهر رشت به هیئت عالی نظارت بر انتخابات گیلان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیئت عالی نظارت 15 روز فرصت بررسی انتخابات شورای شهر رشت با ذکر دلایل ارائه شده را دارند، خاطرنشان کرد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات گیلان ممکن است مشکلات انتخابات شورای شهر رشت را برطرف و یا آن را ابطال کند که در این صورت هیئت نظارت مرکز باید نظر دهد.

میرحسینی اشکوری اذعان کرد: ضمن اینکه صلاحیت انتخابات را تأیید نکردیم افرادی که برای شورای شهر رشت رأی آوردند و منتخب شدند حداقل 50 درصد آنها صلاحیت عضویت این شورا را ندارند.

به گفته وی، هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان می‌توانند در صورت نیاز به وقت بیشتر برای بررسی از هیئت مرکز درخواست وقت کنند.

این مسئول با اشاره به تخلف برخی منتخبان در جعل مدرک تحصیلی، تصریح کرد: این فرد جزو رد صلاحیت‌ شده‌ها بود که در هیئت عالی تأیید شد و رأی آورد و اکنون موضوع جعل مدرک وی باید به دیوان عدالت اداری برده شود و از این طریق وضعیت او مورد بررسی قرار گیرد.

وی متذکر شد: این فرد که خانم و اهل یکی از بخش‌های شهرستان رشت است، دیپلم ندارد و مدرک دیپلم را جعل کرده بود و به همین دلیل هیئت اجرایی و نظارت شهرستان رشت او را رد صلاحیت کرده بودند اما در جایی دیگر تأیید شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۹
سیاوش آقاجانی

رشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی