انصاف

.سلام، در این وبلاگ، درباره هر موضوعی به اندازه دانشم، با زبان ادب و انصاف خواهم نوشت

انصاف

.سلام، در این وبلاگ، درباره هر موضوعی به اندازه دانشم، با زبان ادب و انصاف خواهم نوشت

انصاف
تبلیغات پذيرفته مي شود
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۵ اسفند ۹۳، ۲۰:۴۴ - النا شفاهی
    الیه
طبقه بندی موضوعی

دوست دارم در جهت اصلاح و بهبود مشکلات جامعه گام بردارم و به همین منظور در عرصه ی مجازی فعالیت می کنم، بیشتر مطالبم چه تحلیلی و چه انتقادی به همراه ارائه پیشنهاد و راهکار است و جز این را در جهت تخریب و ناامید کردن مردمم می شناسم.
در حوزه های مختلف با توجه به مطالعات،‌ تجربیات و دانسته هایم مطلب می نویسم و از نظرات شما در جهت اصلاح و بهبودشان استفاده خواهم کرد.
مهمترین دغدغه ام، حرکت در مسیر انقلاب و آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب است و سعادت دنیوی و اخروی بشر را ذیل پرچم اسلام میسر می دانم.
هیچ وابستگی به هیچ گروه سیاسی ندارم و در هیچ حزب و گروه و جبهه ای فعالیت تشکلاتی نداشته ام ولی هر جایی که لازم بدانم نسبت به افراد و جریان های سیاسی داخلی و خارجی موضع می گیرم.
برخی مطالبم در سایت های مختلف داخلی و خارجی مانند رجانیوز، بولتن نیوز، صراط نیوز، عمارنامه، خبرنگاران جوان، جام جم،‌ ،‌8 دی، ، گیلان آنلاین، bbc و .... منتشر شده اند.
وبلاگم قبلاً‌ در برنامه ی اقتصادی پایش معرفی شده است و برخی از مطالب سیاسی و غیر سیاسی آن در برنامه نوبت شما (bbc) منتشر مطرح گردیده اند.
با برخی بزرگان مانند دکتر عبدالرضا داوری (در حوزه ی سیاسی)،‌ دکتر قدیری ابیانه (در حوزه ی مدیریت)،‌ آقای مهدی جاهد (اقتصاددان و نویسنده ی فارس نیوز،‌ در حوزه ی اقتصاد) و برخی بزرگان دیگر مباحثات چند قسمتی داشته ام که در وبلاگ سلمان علی (ع) موجودند.
وبلاگ قبلی ام را می توانید اینجا ببینید: سلمان علی (ع)